دختر ایرونی
دختر ایرونی
از همه چیز.....از همه جا
قالب وبلاگ

خواص زیتونسلامت نیوز: مصرف روغن زیتون همراه با غذا برای جلوگیری از ابتلا به هموروئید (بواسیر) بسیار مفید بوده و موجب دفع سنگ صفرا و سنگ کلیه می شود.

دکتر مینو آذرنوش متخصص تغذیه، ضمن‌بیان این مطلب اظهار کرد: زیتون دارای گوگرد، کلسیم، پتاسیم، آهن، منگنز، کلر و مس می باشد. وی با اشاره به گرم و خشک بودن این میوه عنوان کرد: زیتون حاوی ویتامین‌های A و D بوده و مصرف آن می‌تواند در درمان برخی امراض از قبیل سل مفید واقع شود.

این متخصص در ادامه به خاصیت ضد سم این میوه اشاره و عنوان کرد: مصرف زیتون با پاک‌سازی روده‌ها و معده همراه بوده و مانع از ورود سموم به داخل خون می‌شود.

دکتر آذرنوش همچنین مصرف زیتون را در شادابی پوست بسیار مؤثر دانست و افزود: یک بررسی نشان داده است استفاده از این میوه به مدت ۱۰ روز و همراه با شستن سر با آب ولرم و صابون بی‌بو می‌تواند باعث جلوگیری از ریزش مو شود. وی در پایان مصرف این میوه را به دلیل داشتن ویتامین A در تقویت بینایی بسیار مؤثر دانست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:زیتون,میوه,سل,درمان,بیماری, ] [ 12:34 ] [ نازنین ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، نظر یادتون نره استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است،لطفا به حقوق همدیگر احترام بگذاریم، با تشکر، نازنین
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختر ایرونی و آدرس iraniangirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

كد تقويم





نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by zirebaran.org

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آمار سایت